Bloemetjesvervolg

Een paar blogs eerder schreef ik over de onprettige ervaring die ik heb gehad bij Henri Bloem. Lang leve het internet, want de baas himself heeft me gevonden en gereageerd. En dat vind ik bestwel netjes.

Een greep uit zijn reactie:

“…Toch wil ik u bedanken voor uw reactie al moet ik zeggen dat ik het prettiger had gevonden als u mij hier persoonlijk op aan had gesproken. Ik ben me er niet van bewust dat ik onderscheid zou maken tussen de mensen in de winkel en wil mij dan ook excuseren u dat gevoel te hebben gegeven. Blijkbaar is het voor u te laat Henri Bloem nog een kans te geven al zou ik u graag nog eens uitnodigen in de winkel…”

Of ik weer een keer naar de winkel ga, daar ben ik nog niet uit. Maar deze reactie verdient zeker wél een bloemetje. En dat mag ook gezegd worden.

3 antwoorden op “Bloemetjesvervolg”

  1. Het blijft toch fascinerend dat de ene tevreden naar buiten loopt en de ander niet. Je bent in mijn ogen pas echt een goede zaak als ALLE klanten tevreden naar buiten lopen. En wijnhandelaren zijn daar in zijn algemeenheid niet het goede voorbeeld voor!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *